NAJMANJI IZNOS: 150,000.00
NAJVEĆI IZNOS. 750,000.00
ROK PRIJAVE: 29.04.-30.06.2015.
CILJEVI I PRIORITETI OTVORENOG JAVNOG POZIVA
Poticanje uvođenja naprednih e-poslovnih modela kod mikro, malih i srednjih poduzetnika; Povećanje razvoja, rasta i konkurentnosti mikro, malih i srednjih poduzetnika putem informatizacije poslovnih procesa.
Sufinanciranje do maksimalno 75%-85% ( zavisno o indeksu razvijenosti lokalne samoupravne jedinice)
Prijavitelji Pravne i fizičke osobe : koje su mikro, mala i sredsnja poduzeća sukladno Preporuci Europske komisije 2003/361/EC od 06.svibnja 2003. koje su registrirane u Republici Hrvatskoj koje su osnovane prije 01.01.2013.godine te imaju ostvareni promet u 2013. godini koje nisu bile u blokadi ukupno vie od 20 dana , od toga ne više od 5 dana u kontinuitetu, u proteklih 6 mjeseci od dana podnošenja projektne prijave koje imaju najmanje jednog zaposlenika u godini koja prethodi prijavi, na temelju broja godišnjih jedinica rada.
Prihvatljivi troškovi
Izdaci za izradu analize poslovnih procesa i potreba rješenja i priprema plana za informatizaciju;
Izdaci za nabavu računalne opreme, uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika;
Izdaci za standardni (out-of-box) softver i izradu softvera (dizajniran po mjeri za potrebe korisnika), uključujući i njegovo instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika (npr. DMS, ERP, CMS, ECM, CRM, CAD, CAM);
Izdaci za licence;
Izdaci za ostalu opremu i uređaje potrebne za izravne projektne aktivnosti (UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, mrežni ormar/rack, itd.);
Izdaci vezani za trening zaposlenika za korištenje novih sustava;
Izdaci za manje infrastrukturne zahvate/radove potrebne za uvođenje IKT sustava (npr. umrežavanje opreme, strukturno kabliranje, konstrukcija server sobe, itd.), za koje nije potrebna građevinska dozvola/potvrda glavnog projekta/rješenje za građenje, do najviše 10% iznosa potpore;
Izdaci temeljeni na poslovnim putovanjima i putovanjima za potrebe treninga, do najviše 2% iznosa potpore;
Izdaci za vanjskog stručnjaka za pripremu i provođenje postupaka nabave, do najviše 10% iznosa potpore;
Izdaci za vanjskog stručnjak za vođenje projekta, do najviše 5% iznosa potpore;
Izdaci za financijske revizije, za projekte s potporom jednakom ili većom od 500.000 kn; Izdaci vezani za ispunjavanje uvjeta informiranja i vidljivosti te isto tako i link radi potrebnih dokumenta za prijavu.
http://www.strukturnifondovi.hr/contest/open/primjena-informacijske-i-komunikacijske-tehnologije-za-poboljsanje-poslovnih-procesa